väääldigt dålig på uppdatera..

hej, förlåt för att jag är så väldigt dålig på att uppdatera. :/
är inte på topp nu.. men jag gör mitt bästa. Man väljer ju inte hur livet ska se ut ?

Idag har det varit en riktigt skön dag, legat i sängen och sovit lite.. var väldigt trött när jag kom hem från skolan..
ikväll är det volleyboll :) hoppas vi ska spela fotboll idag :$ Emma lovade mig det i lördags, :)


I lördags va det volleyboll i värnamo, kom 3:a i våran grupp. Gick inte bra menmen..
Julia? du vet vf ? :/<3
Efter volleybollen blev det byebye Hestra och shasha Sandared. Vincent fyllde 6 år, så grattis till honom.
Han hade kalas på ett badhus i sandared, den hade hyrt hela badhuset så vi var där helt själva, ingen personal, eller något annat folk än vi i släkten. grymt. Ett helt badhus för oss själva? :D<3

gud, rensade min bilddagbok innan, hittade massa gamla fula bilder .. hahahah


visar en, kanske kommer fler någon annan gång :)



vad tycker ni om den "saken" där nere?
min käre mor tycker att jag ska ha en sån... fast jag vet inte.. :/






PUSS





Kommentarer
Postat av: anton

haha :D kul att bada eller? :D

2010-03-22 @ 16:41:35
Postat av: bbarajespers

finast äru (: <3'

2010-03-22 @ 16:41:49
Postat av: AA

Fin

2010-03-22 @ 16:46:23
Postat av: J & L Licious

tjutju!

checka sveriges SNYGGASTE blogg sweety's; JLlicious.blogg.se

2010-03-22 @ 16:49:10
URL: http://jllicious.blogg.se/
Postat av: emmanärfors (:

cool ;)<3

2010-03-22 @ 17:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0