gårdagen, och dagens ;)

6:ans disco igår då (a'
Fett kul varé! Jag gjorde iordning mig med sötaste&bästa annamalin, sen stack vi ner till skolan kl. 16 typ.
kulkul..

hade spraykrig med simon, jack, christoffer och fredrik (a' grymt kul.
Första discot började vid 5, för 0-2. kom rätt många faktiskt. Alla småungar var GALNA. Dem sprang runt, hängde och klängde. ;) hahahah, Amanda? din bror David förföljde mig? (a)<3

Stora discot var grymt! Alla hade typ kul, och alla dansade (a) fett grymt!
några grimsåsare kom, dem var väll lite sega på att komma upp på dansgolvet, men tillslut kom dem upp också! :D  Dansade med rätt många, jag har tråkigt så jag kan skriva med villka ;)z<3
nån i 3:an, arvid, axel, 2 till, vet inte villka det va.. tobbe, och några fler. ;)<3 Anton tog annamalin på rumpan ((A) hahhaha, förlåt, men jag var tvungen att skriva det.

Imorse var mina fötter helt bortdomnade. ;s Kunde inte gå. läskigt!
sov till ´12 typ, men låg i sängen till kvart i 1 då mamma tvingade upp mig för att vi skulle ha gäster kl. 1 ;s så 15 min. på mig att göra iordning mig..



Nu sitter jag här och väntar på annamalin, kommer hon inte snart? jag har suttit och funderat på det i flera timmar :p men snart kommer hon, kl 7. :)
vi ska typ fota och lite så (;



bilder från igår, :)


emilias kompis & Emilia som var  DJs igår


Anton och jag var typ dörrvackter



-.-                                                                        annamalin min älskade <3

b-vän & jag <3

coolingar ?

Ida & Emilia

Emilia pressenterar födelsedagsbarnet :)


Ja, Jag och Anton, jag skulle också haft en såndära sexig mössa som anton har ;(

Kommentarer
Postat av: Anna

Det ser skojjsigt ut :]

2010-04-06 @ 17:10:53
URL: http://annawierdo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0