jaha..

Sitter här och har jätte tråkigt..  Ska igentligen sitta och läsa ut Robinson crusoe.. har 31 sidor kvar som jag mäste läsa ut innan jag somnar. :/
BOOOORING.


dagen har varit tråkig, rolig och mer rolig. första lektionen var det arbete, och jag stack ner och frågade emmie om jag fick låna hennes kryckor. Jag har nämligen väääldigt ont i mitt fucking knä. :'(
Resten av dagen va soft. ;)

imon är det diiiiisco! :D för er som inte vet så är det min klass som hålller i de, 19:00-22:00 isabergsskolans gympasal 20kr inträde!


Igår va jag med annamalin i Jönsköping, skitkul! handlade en bh.. :)
Hon köpte kläder som hon ska ha på discot. ;)












biild på mig som vanligt (A)



kolla mitt öga, det ser läskigt ut där? ;o
                                                                                                                                        PUSSAR BIANCA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0