ingen rubrik'

Ja.. Jag är hemma nu :D
jag kunde inte blogga där borta i sälen pga att jag inte fick igång nätverket. :/ 'Det var helt konstigt ?
aja, ska ladda in bilderna snart, så dem kommer in här på bloggen.

Resan dit var helt ok, sov i 5timmar och kollade på film den sista. skönt! Kom fram halv 10 på kvällen, ;)
mornarna har vatt jobbiga, Vincent och viggo har vaknat ved 5-7 nångång, då skulle vi g¨och äta frukost ve 8 ?
haha, ingen sovmorgon iaf. Skidbackarna har vatt helt ok på morgonen, (Y) men på eftermiddagen blev det sämre..

Jag är iaf stolt över mig själv, åkt sälens brantaste backe, väggen. Det var läskigt ?
haha, det var en som åkte innan mig som trillade xd, hon gled nerför HELA backen, hahaha. Hon kunde inte stanna? 
Läste nyss att väggen är den brantaste backen i sverige efter "chocken" i idre. :)
 


Viggo är sötast ? <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0